השלכות של רשלנות רפואית בהריון

pregnant near door

רשלנות רפואית בהריון עלולה לגרום לנזקים לעובר או לאם. חשוב לדעת כי מדובר על נזקים שעלולים להשפיע על החיים של המשפחה כולה ועל כן, במקרה שבו עולה החשד לרשלנות רפואית בהריון אשר בגינה נגרם נזק לאם או לעובר, ניתן לבחור עורך דין רשלנות רפואית מקצועי ומנוסה בתחום זה, לצורך הגשת תביעת רשלנות רפואית.

חשוב מאוד לזכור כי הריון איננו מצב רגיל. מדובר על 9 חודשים שבהם האישה ההרה במצב רגיש. היא עוברת בדיקות ומעקב שמטרתם היא לוודא שתהליך ההיריון מתנהל כשורה וכי העובר והאם במצב בריא ותקין. יחד עם זאת, ישנם מקרים של רשלנות רפואית בהריון, אשר עלולים להסב נזק רב לאם או לעובר.

באיזה מצבים יכולה לבוא לידי ביטוי רשלנות רפואית בהריון?

ישנם כמה מצבים שבהם יכולה לבוא לידי ביטוי רשלנות רפואית בהריון: ראשית כל, במצב שבו התקיימה רשלנות כלשהי מצד הרופא בכל הנוגע לאי הודעה על בדיקה חשובה שיש לעבור בהריון, כאשר בהתאם לכך האישה לא עברה אותה ובדיעבד התברר כי היה מדובר על בדיקה שיכלה לסייע לתינוק או לה.

מצב נוסף של רשלנות רפואית הוא רשלנות אשר נוגעת לטיפול באישה ההורה או בתינוק וכן מצבים שבהם הייתה רשלנות הנוגעת לטיפול פיזי לא תקין שהתבצע.

ישנם לא מעט מקרים של רשלנות רפואית בהריון. כל מקרה שבו ניתן להוכיח את הנזק אשר גרמה הרשלנות הרפואית, הוא מקרה שניתן לתבוע בגינו תביעת רשלנות רפואית ולקבל פיצוי כספי.

מהן ההשלכות של רשלנות רפואית בהריון?

רשלנות רפואית בהריון היא מצב שעלול להוביל להשלכות מאוד קשות, בין היתר: לידה של תינוק בעל מומים, לידה של תינוק בעל תסמונות גנטיות או מחלות גנטיות ועוד. כל מחדל רפואי אשר מתבצע במהלך ההיריון עלול להעמיד גם את האם וגם את העובר שלה בסכנת חיים. לעיתים בשל רשלנות יגרם נזק גופני לאם או לעובר ולעיתים ההשלכות להיות הרסניות ולגבול במוות של האם או של העובר.

בכל מקרה שבו עולה חשד כלשהו לכך שאישה בהריון או העובר שלה נפגעו בגין מחדל רפואי כלשהי או התנהגות בלתי סבירה של גורם רפואי כזה או אחר במהלך ההיריון, כדאי מאוד לפנות לייעוץ עם עורך דין רשלנות רפואית המתמחה ברשלנות רפואית בהריון ולידה.

מדוע חשוב לבחור עורך דין רשלנות רפואי מומחה עבור תביעת רשלנות רפואית בהריון?

אין ספק כי הפגיעות אשר נגרמות בשל רשלנות רפואית בהיריון עלולות להיות הרסניות עבור האם, העובר והמשפחה כולה. הדבר יכול להסב סבל פיזי ממשי לכל המשפחה. מעבר לכך, חשוב מאוד לזכור כי הטיפול הנדרש בגין נזקים גופנים שנגרמו לאם או לעובר כתוצאה מרשלנות רפואית בהריון, יעלה לא מעט כסף למשפחה וכן, את עוגמת הנפש שנגרמה יהיה קשה מאוד לכמת.

על כן, בכדי שתהיה אפשרות להוכיח בצורה הטובה ביותר את הרשלנות הרפואית שהתבצעה במהלך הריון ובגינה האישה או העובר נפגעו, יש צורך לבחור בשירותיו של עורך דין מומחה בתחום רשלנות רפואית בהריון, אשר יתחיל באיסוף כל החומר הנדרש, יתייעץ עם מומחה רפואי בתחום בכדי להבין מהם סיכויי התביעה וינהל את התביעה כולה לרבות ייצוג של הלקוחות שבחרו בו, בצורה הטובה ביותר, על מנת שהתביעה תפיק עבורם את מקסימום הפיצויים המגיעים להם כתוצאה מהמצב.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *