דברים שמומלץ לדעת על קנקון

קנקון - דברים שכדאי לדעת

אם אתם מעוניינים לתכנן לעצמכם טיול אטרקטיבי ביותר בחו”ל, חשוב מאוד שתדעו כי מקסיקו מהווה את אחד היעדים הפופולאריים ביותר לטיול עם חברים, טיול לבד או טיול משפחות. כמובן שאם החלטתם לטוס למקסיקו, אל תוותרו על ביקור בקנקון. מדובר על עיר תיירות מדהימה שיש בה מגוון אטרקציות שבהחלט לא תרצו לפספס. אם אתם תוהים מה חשוב וכדאי שתדעו על קנקון, כדאי מאוד שתקראו את המאמר הבא.

מה חשוב לדעת על קנקון?

הנה כמה דברים חשובים שכדאי לכם לדעת על קנקון מקסיקו: קנקון מותאמת היטב לביקור של מיליוני תיירים בשנה וזאת בשל העובדה שמלכתחילה בנו אותה כעיירת נופש לתיירים בתחילת שנות ה70. הכבישים מצוינים, התחבורה הציבורית יעילה באזור, השירותים לתייר ידידותיים ונגישים, השילוט ברור וניתן למצוא בקנקון מגוון מלונות שונים, מועדוני לילה, מסעדות, אתרי שופינג, מגרשי גולף ועוד.

קנקון מהווה שער לעולם המאיה שהיא התרבות העתיקה של ילידי אמריקה שחיו בחצי האי יוקטן. סמוך לעיר הנופש נמצאים אתרים ארכיאולוגיים חשובים כמו צ’יצ’ן  איצה שהוא אחד מאתרי המאיה המרשימים ביותר או העיר טולום. מדובר על אתרי מורשת עולמית שאסור לפספס והם בהחלט שווים יום של טיול.

מכיוון שבני המאיה עדיין חיים במקסיקו, ניתן לבקר בכפר של בני העם בדרך לציצן איצה או טולום. מעבר לכך ניתן למצוא אוכל טוב, בקתות קש, אלכוהול מקומי וכן ריקודי פולקלור. במוזיאון המאיה שבעיר קנקון תוכלו ללמוד על תרבות זו.

חשוב לדעת כי איסלה מוחרס שהוא אי הנשים מצוי במרחק של 13 ק”מ בהפלגת מעבורת מקנקון. לאי זה יצא מוניטין של מקום מנומנם אבל לא חסרים בו מקומות מעניינים כמו האסיינדה מונדה שזוהי אחוזה הרוסה ומסתורית של סוחר עבדים מהמאה ה19 או אתר שבו תוכלו לפגוש לא מעט צבי ים. חופיו של אי הנשים יפים ביותר והחוף המומלץ ביותר הוא פלאיה דל נורטה המצוי בצפון.

מקום נוסף שכדאי מאוד לבקר בו הוא האי הולבוש המצוי בצפונו של האי יוקטן. הוא אי מלא חיי טבע פעילים וניתן למצוא בו חולות לבנים, ריפים של אלמוגים ואקו סיסטמות מגוונות ביותר ועל כן המקום מהווה חלק משמורת הטבע יום באלאם.

מעבר לכך ניתן למצוא את האקווריום האינטראקטיבי בקנקון נפתח בשנת 2000 במטרה להגביר את המודעות לחשיבות שימור הסביבה הימית של האזור. המקום מציג את המגוון האדיר של החיים בים הקריבי וניתן לגעת פה ביצורי ים לרבות דולפינים וכן להתרשם מהם בצורה ישירה.

אין ספק שקנקון מהווה יעד פופולארי מאוד במקסיקו אשר בהחלט לא כדאי לוותר עליו ועל כן, אם אתם מתכננים טיול למקסיקו, כדאי מאוד שתתכננו את הטיול שלכם בצורה הטובה ביותר ותכירו את כל המקומות שכדאי לכם לבקר בהם הן במקסיקו עצמה והן בקנקון.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *