מה עדיף כלוב אילוף או גדר אילוף?


כאשר מאמצים גור כלבים חדש יש לא מעט התרגשות. יחד עם זאת, עם כל ההתרגשות הכרוכה באימוץ עולות גם לא מעט שאלות. הדילמה המרכזית אשר מאמצת גורים סובבת סביב לא מעט נושאים הקשורים לאילוף כאשר הדילמה המרכזית היא כיצד מלמדים את הכלב לעשות את כל מה שמצפים ממנו. בשביל לאלף גור יש צורך בכמה עזרים חשובים, כאשר אחד העזרים החשובים הוא כלוב אילוף או גדר אילוף. אם אתם תוהים מה עדיף, כדאי שתקראו את המאמר הבא.

כלוב אילוף- במה מדובר?

כלוב אילוף הוא אביזר אשר עשוי מרשת מתכת, כאשר בתחתית מונחת רצפת פלסטיק ובדפנות מונחת רשת, מה שלמעשה משאיר את הכלב באזור מוגדר ומתוחם. כלוב אילוף הוא למעשה הדרך שלנו להבטיח כי הכלב לא ישהה בכל רחבי הבית ולא יגיע למקומות או אזורים שהוא לא צריך להגיע אליהם כגון: החלון או המרפסת, אלא שיהיה באזור בטוח עבורו.

גדר אילוף- במה מדובר?

גדר אילוף או בשמה השני והפחות נפוץ גדר גורים היא רשת אשר עשויה ממתכת לרוב שמורכבת מכמה חלקים מצולעים אשר מחוברים זה לזה. ניתן להרכיב את החלקים בכל מיני צורות כגון: עיגול, ריבוע, מטומן ועוד. הגדר מונעת מהגור לצאת מהשטח שהוא תחום בו שכן הוא לא יכול לקפוץ מחוץ לגדר. כך ניתן להבטיח מצד אחד את שלמות הבית שבו אתם מתגוררים ולהימנע מאפשרות שגור הכלבים יהרוס משהו בבית וגם לאפשר לו להתנסות במרחב בטוח ולא מסוכן.

כלוב אילוף או גדר אילוף- מה עדיף?

אם אתם תוהים מה עדיף- כלוב אילוף או גדר אילוף, חשוב מאוד שתדעו שמדובר על שני דברים יעילים מאוד ובשניהם ניתן להשתמש בכדי לאלף את הכלב שלכם וכן בכדי להשיג מטרות שונות לרבות התרגלות לטריטוריה החדשה. בכדי לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עליכם לשים דגש על כמה פרמטרים: הגזע של הכלב שכן הגודל של הכלב משפיע על ההחלטה, הגיל של הכלב וכן המטרה של האילוף. עבור גורי כלבים ניתן להשתמש גם בגדר אילוף וגם בכלוב אילוף שכן הם קטנים. כלבים יכולים להסתדר טוב בכלוב גם בגיל בוגר יותר וזאת אם תאפשרו להם להרגיש בפנים נוח רך ונעים. יחד עם זאת הם יכולים להסתדר טוב גם בגדר האילוף.

חשוב לדעת שגדר אילוף מאפשרת יותר מרחב תנועה וכל במידה ויש לכם כלב בריא וסקרן עדיף לבחור עבורו בגדר.

כיצד ניתן לאלף כלבים בצורה הטובה ביותר?

חשוב לדעת שתמיד אפשר לבחור אילוף כלבים בפנסיון אם אתם מרגישים שאינכם מצליחים לאלף את הכלב באופן עצמאי. בפנסיון איכותי ניתן למצוא מאלפי כלבים מקצועיים אשר יכולים לסייע לכם באילוף הכלב בהתאם למטרות האילוף.

אם אתם מחפשים אילוף כלבים במרכז, כדאי שתבדקו את הפנסיונים המומלצים והאיכותיים ביותר בתחום זה.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *