איך מחדשים אמבטיות בתקציב SUPER ידידותי?

איך מחדשים אמבטיות בתקציב SUPER ידידותי?

בין אם מדברים על ניקוי, חידוש או בכלל שיפוץ מסיבי לאמבטיה או חדר המקלחת, רוב האנשים בטוחים שצריך להקדיש לפרויקטים האלו תקציב שיגרום ליד לרעוד בהגעה לכספומט או לפקידת הבנק. עם זאת, יש כמה טיפים ודגשים מסוימים שיכולים לחסוך לכם לא מעט כסף בתהליך הזה, וחשוב מכך, תצאו מהפרויקט עם אמבטיה מנצנצת מחדש. לפני שנרחיב בעניין, הנה כמה טיפים כלליים שכדאי לקחת בחשבון:

  1. צבע: צבע חדש על גבי הקירות, זה משהו שיכול להפוך את חדר המקלחת לאזור הרבה יותר נעים, מה שניתן לעשות בתקציב מאוד ידידותי.
  2. קרצוף: רגע לפני חידושים למיניהם באמבטיה או אפילו שיפוצים, זכרו כי קרצוף טוב יכול לחולל פלאים, מה שלא יצריך ממכם בזבוז כספים.
  3. חומרי ניקוי: עדיף להשתמש בחומר ניקוי שתוכנן במיוחד עבור משטחי אריחים כמו אמבטיות ומקלחות, אבל סבון עדין ומים רגילים יעבדו באותה מידה.

כמה דגשים לגבי חדרי מקלחות, אמבטיות והטיפים שבין לבין

לפני שנמשיך לפרוס בפניכם טיפים לחידושים של אמבטיות, נציין כי בחלק מהמקרים ציפוי אמבטיה או חידוש לא בהכרח יספיקו. למשל, במקרים בהם יש נזקים חמורים באמבטיה, מה שעשוי להצריך שיפוץ קומפלט או אפילו החלפת אמבטיה. אם המצב של האמבטיה שלכם לא חמור עד כדי כך, מומלץ לקחת בחשבון את הטיפים הבאים:

  • כתמים עיקשים: אם יש באמבטיה כתמים עקשנים שלא יורדים בשיטות ניקוי רגילות, אפשר לשקול להשתמש בסודה לשתייה מעורבבת עם חומץ ומים. השיטה הזאת נחשבת “ביתית”, אבל היא יכולה להיות מאוד יעילה עם כתמים שונים.
  • מצב האיטום: תיקון או שיפור איטום יכולים לחולל פלאים במקרים בהם חדר המקלחת סובל מרטיבות, חדירת מים ואולי אפילו עובש. כדי למנוע מהקירות להתלכלך בעתיד, מומלץ לקרוא לחברת איטום הן עבור הקירות והן לרצפה של האמבטיה.

זכרו כי דקורציה וטיפול במקלחת עושים המון

אין ספק, ישנם מקרים בהם תיקון אמבטיה יהיה נדרש בעקבות נזקים שונים אשר מתרחשים במרוצת השנים. אבל, אם האמבטיה לא במצב שהיא מצריכה תיקון, זכרו כי דקורציה משלימה יכולה לעשות פלאים, וככה גם רלוונטי לגבי טיפולים וחידושים למיניהם (כמו ציפוי לאמבטיות השונות). אם אתם רוצים לייצר באמבטיה שלכם אווירה חדשה, אפשר ללכת על פריטים דקורטיביים למיניהם, כמו למשל וילון מקלחת חדש, כל מיני אביזרים בצבעים בהירים, אפילו צמחיה מלאכותית ועוד.

אם דקורציה זה לא מה שאתם מחפשים, תמיד אפשר ללכת על כיוון של חידושים לאמבטיות מסוים שונים. ציפוי זה רק חלק מהעניין, כאשר חלק מאנשי המקצוע עוסקים גם באיטום של אמבטיות, צביעה שלהן ועוד. בשורה התחתונה, אמנם כל הדרכים מובילות לרומא, אבל לא כל הטכניקות מובילות לחידוש האמבטיה הנכון לכם-תקציבית. בפועל, לא חסרות טכניקות לחדש את האמבטיה בתקציב ידידותי, הנקודה האמיתית היא למצוא את אנשי המקצוע המספקים את השירות הנכון לכם ביותר. בהצלחה!


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *