עיצוב דירת קבלן – טיפים לעיצוב הדירה וטעויות שמהן תירצו להימנע


אם אתם רוכשים דירה מקבלן, חשוב שתדעו שלא פעם העיצוב שמציע הקבלן לדירה יהיה עיצוב סטנדרטי לחלוטין ועל כן, אם אתם מעוניינים בעיצוב מיוחד יותר או אם אתם רוצים לשנות את הדירה בהתאם לצרכים האישיים שלכם ולטעמכן האישי, כדאי מאוד שתבחרו מעצבת פנים מקצועית ומנוסה אשר תסייע לכם לעשות זאת בצורה הטובה ביותר. כמובן שעליכם לוודא כי מדובר על מעצבת שיש לה לא מעט ניסיון בתחום עיצוב דירות קבלן וכן, חשוב שתראו עבודות עיצוב קודמות של המעצבת על מנת להבין האם היא אכן יכולה לסייע לכם בהגשמת החלום שלכם ולעצב את הדירה שלכם בדיוק כפי שאתם חולמים.

טיפים לעיצוב דירה מקבלן

אם רכשתם דירה מקבלן עם ויטרינה ענקית אשר פונה לפארק ואתם מדמיינים את עצמכם כבר יושבים על הסה ומתבוננים בנוף, אך גיליתם שהקבלן תכנן את כנות החשמל לטלוויזיה בצורה אשר תגרום לכם לשבת עם הגב לנוף, כדאי מאוד שתתכננו מחדש את העמדת הריהוט בסלון: את מיקום הספה, את מיקום הטלוויזיה, את המיקום של הכורסאות ועוד. חשוב מאוד שתדעו כי עליכם לשנות את תכנית החשמל של הסלון כולו וזאת בשל השינוי בהעמדת הריהוט. אם לא תתפסו את זה בזמן והקבלן כבר ריהט את הדירה, תאלצו לעשות שיפוץ אשר כולל את הרמת הריצוף כאשר תקבלו את הדירה והדבר יעלה לכם לא מעט.

טיפ שני- מטבח

אם המעצבת של חברת המטבחים רוצה להזיז קיר אשר גובל בין המטבח לסלון על מנת שיהיה גם מקום לארון מזווה במטבח והיא טוענת שמדובר על שדרוג משמעותי מאוד שיאפשר לכם אחסון משמעותי ביותר של האחסון שבמטבח, הרי שחשוב שתדעו כי לא פעם הזזת קיר בסלון תפגע באופן מהותי במראה הסלון ובפינת האוכל. פינת האוכל והמטבח הם יחידה שיש לתכנן ביחד ועל כן חשוב מאוד שתבינו כיצד תכנון המטבח ישפיע על תכנון הסלון. עליכם לשרטט מערכי ריהוט ששונים ולחשוב מה הולך לקרות בסלון וכיצד התכנון המטבח ישפיע. חשוב לזכור כי למעצבת של המטבח יש אינטרס לעצב את המטבח בלבד ועל כן, אתם אלה שצריכים לדאוג שמראה הסלון לא יפגע כתוצאה מעיצוב המטבח.

מה חשוב לדעת על עיצוב דירה מקבלן?

בתהליך עיצוב דירת קבלן 4 חדרים, 3 חדרים, 5 חדרים או יותר, חשוב שתזכרו כי יש לא מעט החלטות שצריך לקבל ולא מעט פרטים שצריכים להבין בהם. כל ההחלטות שתקבלו ישפיעו על שביעות הרצון שלכם מהדירה שקניתם אז חשוב מאוד שתיקחו את הפרויקט המדובר ברצינות ולא תסמכו על הקבלן, על חברת המטבחים, על חברת הקרמיקה ועוד שכן, האינטרס שלהם איננו זהה לאינטרס שלכם. כדאי מאוד שתבחרו בגורם שרואה את התמונה השלמה מהזווית שלכם, איש מקצוע שיזכור מהי התכנית שלכם ומהם הבחירות שאתם עשיתם וידע כיצד להציע לכם את הפתרונות הנכונים בשעות הצורך. מעצבת פנים מקצועית ומנוסה היא אשת מקצוע הכרחית בתהליך רכישת דירה מקבלן שכן היא תאפשר לכם בסופו של דבר לקבל את התוצר הסופי המדויק ביותר בהתאם לצרכים שלכם, לתקציב שלכם ולחלומות שלכם.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *